در حال بارگذاری فایل ...
اپ کفسابی اسدیدسترسی آسان‌تر

نماشویی اسدی | بهترین قیمت نماشویی در تهران و کرج

نماشویی

نماشویی یا همان نظافت نمای بیرونی ساختمان، از جمله خدماتی است که نقش ویژه‌ای در زیبایی و نوسازی نمای بیرونی آن ساختمان دارد. اگر به دنبال نظافت اساسی و رفع ایرادات ظاهری ساختمان خود با یک قیمت معقول و منطقی هستید، استفاده از خدمات نماشویی به شما توصیه می‌شود.

نماشویی بر اساس نوع و موقعیت ساختمان، روش‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال در کلان شهرهایی مانند تهران، به دلیل وجود آلودگی هوا و باران‌های اسیدی، به مرور لایه ای از جرم و آلودگی روی سطح نما جمع می‌شود. این موضوع زیبایی نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در این مطلب قصد داریم درباره خدمات نماشویی و ضرورت آن با شما صحبت کنیم. پس اگر قصد استفاده از خدمات نماشویی را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره خدمات نماشویی و پاکسازی نمای ساختمان نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید همین حالا با شماره تلفن 09129376801 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.

منظور از نماشویی یا نظافت نمای ساختمان چیست؟

نماشویی یا شستن نمای ساختمان در واقع خدماتی است که طی آن آلودگی‌های تشکیل شده روی نمای ساختمان پاکسازی می‌شوند. این روش یکی از کارآمدترین و البته ارزان‌ترین روش‌هایی است که برای نوسازی و زیباسازی نمای خارجی ساختمان اجرا می‌شود.

واضح است که نمای خارجی یک ساختمان، اولین تصویری است که از ساختمان شما دیده می‌شود پس لازم است برای حفظ زیبایی ظاهری، نه تنها متریال به کار رفته در ساخت نما با کیفیت باشد، بلکه در صورتی که با گذشت زمان، آلودگی و جرم روی نما نشست با استفاده از خدمات نماشویی، جرم ها را پاکسازی نمایید و نمای ساختمان را درخشنده و زیبا کنید.

مزایای نماشویی ساختمان چیست؟

  • رفع دوده، لکه، جرم، زنگ زدگی در اثر بارش باران از سطح نما
  • افزایش زیبایی و درخشندگی نمای ساختمان
  • هزینه ارزان در مقابل بنایی و رنگ آمیزی
  • برطرف گردن ایرادات ظاهری مانند عدم تراز بودن متریال به کار رفته در نما یا تَرَک

مواردی که به آنها اشاره کردیم، تنها بخشی از مزایای استفاده از خدمات نماشویی است. بسته به اینکه ساختمان مورد نظر شما چه نوع نمایی داشته باشد، چند سال قدمت داشته باشد و متریال به کار رفته در نما چه موادی باشد، این مزایا متفاوت می‌شود. به عنوان مثال اگر نمای شما آجری باشد، با نماشویی کلیه آجرهایی که با گذشت زمان، از حالت تراز خارج شده‌اند، هم تراز خواهند شد.

نماشویی در تهران

برای استفاده از خدمات نماشویی در تهران و اطلاع از قیمت نماشویی در تهران همین حالا تماس بگیرید !

نماشویی ساختمان بر اساس نوع نما

خدمات نماشویی بر اساس متریال به کار رفته در ساخت نما، به دو دسته تقسیم می‌شود:

نماهایی با سطح صیقلی

نماهایی که سطح صاف و براق دارند، در این دسته قرار می‌گیرند. به عنوان مثال سنگ گرانیت، سنگ کامپوزیت و شیشه در این دسته قرار می‌گیرند.

نماهایی با سطح غیر صیقلی

نماهایی که سطح آنها درخشان و براق نباشد، اصطلاحاً غیر صیقلی گفته می‌شوند. نمای سیمان، آجر و تراورتن از این نوع هستند.

انواع روش های نماشویی بر اساس نوع نما

با توجه به تنوع ساختمان‌ها با کاربری های مختلف، نماشویی نیز روش‌های متنوعی دارد. روش‌های نماشویی بر اساس نوع و میزان آلودگی نمای ساختمان، ارتفاع ساختمان، حجم کار و نحوه دسترسی به بخش‌های مختلف نما و مواردی از این دست، توسط کارشناس مربوطه مشخص می‌شود. از این رو برای روش های مختلف نماشویی، تجهیزات نماشویی مختلفی مورد نیاز است.

بنابراین توصیه می‌کنیم چنانچه قصد استفاده از خدمات نماشویی ساختمان را دارید، قبل از انجام ین کار با کارشناسان مجموعه کفسابی اسدی تماس بگیرید، مشخصات، موقعیت ساختمان مورد نظر خود را توضیح دهید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

به طور کلی برای شستشوی نمای ساختمان روش‌های زیر، رایج ترین روش‌ها هستند:

نماشویی ساختمان با راپل (نماشویی با طناب)

نماشویی ساختمان با بالابر

نماشویی ساختمان با واترجت

نماشویی ساختمان به روش واترسندبلاست

نماشویی ساختمان با تی و ابر و مواد شوینده

نماشویی ارزان

یکی از بهترین و به صرفه ترین روش ها برای نوسازی ساختمان استفاده از خدمات نماشویی ارزان است

نحوه اجرای نماشویی ساختمان با راپل (نماشویی با طناب)

در سال‌های اخیر صنعت ساختمان با پیشرفت هایی همراه بوده است که نه تنها راحتی و رفاه را برای کاربران به همراه داشته، بلکه باعث زیبایی هرچه بیشتر جلوه بصری ساختمان‌ها شده است. یکی از پیشرفت‌های این حوزه، توسعه روش‌های خدمات نماشویی ساختمان است.

در گذشته فرآیند نماشویی با استفاده از لوازم و تجهیزات پر دردسر و البته نا ایمن مثل داربست انجام می‌شد. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور روش‌های نوین مانند نماشویی با راپل یا همان نماشویی با طناب، خدمات نماشویی راحت تر و سریعتر از گذشته انجام می‌شود.

به این صورت که اپراتور یا فردی که اجرای عملیات نماشویی ساختمان و شستشوی نما را به عهده دارد، با به کارگیری طناب و تجهیزات مرتبط، از بالای ساختمان فرودهای متناوبی خواهد داشت و نمای ساختمان را با استفاده از ابزارهای مخصوص، پاکسازی می‌کند.

در این حالت، فرد اشراف کاملی به تمامی نقاط نمای ساختمان دارد و خدمات نماشویی ساختمان به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. روش نماشویی با طناب، علاوه بر مزیت های اقتصادی، دسترسی بیشتر و ایمنی بالاتری برای اپراتور دارد و کارفرما می‌تواند از نظافت کل نما، اطمینان حاصل نماید.

نماشویی با راپل (نماشویی با طناب)

در این روش اپراتور با به کارگیری طناب و تجهیزات مرتبط، از بالای ساختمان فرودهای متناوبی خواهد داشت و نمای ساختمان را با استفاده از ابزارهای مخصوص، پاکسازی می‌کند.

نحوه اجرای نماشویی ساختمان با بالابر

در برخی موارد به دلیل ارتفاع ساختمان و یا موقعیت آن نسبت به ساختمان‌های دیگر، دسترسی به همه نقاط ساختمان امکان پذیر نیست. در چنین شرایطی برای شستشو و نظافت نما از روش بالا بر استفاده نمود. بالابرهای صنعتی می‌توانند اپراتور نماشو را تا ارتفاع مورد نظر بالا ببرند و به این شکل فرآیند نماشویی به طور کامل انجام شود.

نماشویی با بالابر

زمانی که امکان دسترسی به همه نقاط نمای ساختمان امکان پذیر نیست، برای شستشو و نظافت نما از روش بالا بر استفاده می‌شود.

نحوه اجرای نماشویی ساختمان با واترجت

یکی از روش‌های پرکاربرد و مرسوم در حوزه خدمات نماشویی ساختمان، استفاده از واترجت می‌باشد. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست آب را با فشار مناسب و قابل تنظیم به محل مورد نظر پمپاژ می‌کند تا آلودگی‌های موجود روی سطح نما پاکسازی شود. معمولاً برای نماشویی در نماهای سنگی، آجری، سیمانی، کنیتکس و کامپوزیتی از دستگاه‌های واترجت سه فاز با فشار ۲۵۰ بار استفاده می‎شود.

نماشویی با واترجت

معمولاً برای نماشویی در نماهای سنگی، آجری، سیمانی، کنیتکس و کامپوزیتی از دستگاه‌های واترجت سه فاز با فشار ۲۵۰ بار استفاده می‎شود.

نحوه اجرای نماشویی ساختمان به روش واترسندبلاست

احتمالاً تا به حال بارها واژه سندبلاست را در صنعت و مهندسی شنیده باشید، چراکه این تکنیک در بخش‌های مختلفی کاربرد دارد، از تولیدات شیشه‌های مات و براق گرفته تا صنایع ساختمانی. این تکنیک مدتی است که در حوزه خدمات نماشویی استفاده می‌شود.

در برخی موارد که آلودگی و جرم‌های تشکیل شده روی سطح نما قدیمی و عمیق است، با روش‌هایی که تا به حال درباره آنها توضیح دادیم، قابل پاک شدن نیستند. در چنین مواردی لازم است از روش‌های دیگری مثل سندبلاست کمک گرفت چرا که در این روش مکانیزم لایه برداری متفاوت و قوی‌تر است. شاید برایتان سوال باشد که مگر این روش چگونه انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در این روش از مواد مصرفی با نام صنعتی سیلیس و نام بازاری ماسه بادی در اندازه مناسب استفاده می‌شود که آب و ماسه از طریق دستگاه واترجت به سطح مورد نظر پاشیده می‌شود و از طریق اصطکاک ایجاد شده بین ماسه و سطح مورد نظر، آلودگی‌های موجود روی سطح نما پاکسازی می‌شود.

این روش در صنعت نیز کاربرد فراوانی دارد و یکی از کامل‌ترین روش‌های نماشویی ساختمان برای نماهای سنگی، آجری و بتنی می‎باشد. به یاد داشته باشید که تکنیک سندبلاست یک روش کاملاً تخصصی است و کارشناس مربوطه باید به فرآیند اجرای سندبلاست و انتخاب دانه های سن، میزان فشار آب و مورادی از این دست، اشراف کامل داشته باشد. فراموش نکنید که در صورت اجرای نامناسب، خسارات جبران ناپذیری به سطوح وارد می‌شود.

نماشویی با سندبلاست

در مواردی که آلودگی و جرم‌های تشکیل شده روی سطح نما قدیمی و عمیق هستند و به راحتی قابل پاک شدن، نیستند از روش سند بلاست استفاده می‌شود.

نماشویی ساختمان و شستشوی نما با تی و ابر و مواد شوینده

این روش معمولاً برای سطوح صاف و صیقلی مانند نماهای کامپوزیتی، شیشه‌ای و در برخی مواقع برای نماهای سنگی به کار گرفته می‌شود. در این روش ابتدا مواد شوینده توسط ابر اسفنجی مخصوص بر روی سطح نمای ساختمان آغشته می‎شود و پس از مدتی با استفاده از تِی مخصوص شیشه، موادشوینده به همراه آلودگی‎ها، از روی سطح به طور کامل برداشته می‎شوند. در نهایت برای تکمیل فرآیند نماشویی ساختمان از دستمال‌های نانوفایبر بهره گرفته می‌شود.

نماشویی با مواد شوینده

در این روش ابتدا مواد شوینده توسط ابر اسفنجی مخصوص بر روی سطح نمای ساختمان آغشته می‎شود و پس از مدتی با استفاده از تِی مخصوص شیشه، موادشوینده به همراه آلودگی‎ها، از روی سطح به طور کامل برداشته می‎شوند. 

قیمت نماشویی ساختمان

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که نماشویی یک کار پر هزینه و زمان‌بر است و تعرفه نماشویی بالاست، برای همین موضوع از خدمات نماشویی استفاده نمی‌کنند. در حالیکه کفسابی اسدی به شما اطمینان می‌دهد که اجرای خدمات نماشویی ساختمان به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن البته با حفظ کیفیت به راحتی انجام می‌شود و قیمت نماشویی در تهران و یا هریک از شهرهای ایران که باشید، برای شما برآورد می‌شود.

در سال‌های اخیر روش‌های نوین نماشویی ساختمان جایگزین روش‌های قدیمی شده که این موضوع نه تنها کیفیت کار نماشویی را افزایش داده، بلکه ایمنی کار را نیز بالاتر برده است. همین موضوع رضایتمندی کاربران از خدمات نماشویی را به دنبال داشته است.

شاید برایتان سوال باشد که قیمت نماشویی چقدر است و آیا نماشویی ارزان امکان پذیر است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم قیمت نماشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله میزان آلودگی و جرم‌های نقش بسته روی سطح نما، میزان قدمت ساختمان، ارتفاع ساختمان، متریال استفاده شده برای ساخت نما، متراژ سطح مورد نظر و زمان مورد نیاز برای انجام کار.

برای همین موضوع لازم است قبل از هرچیز با تیم کفسابی اسدی با شماره 09129376801 تماس بگیرید و وضعیت ساختمان خود را شرح دهید، با پاسخ دادن به چند سوال ساده، کارشناسان ما هزینه نماشویی ساختمان مورد نظر شما را برآورد و به شما اعلام می‌کنند. همچنین برای رفاه هرچه بیشتر شما عزیزان، امکان اجرای نماشویی در تهران، کرج و سایر شهرهای ایران در این مجموعه فراهم شده است.  

عوامل موثر بر قیمت نماشویی در تهران

گفتیم که نماشویی در شهرهای مختلف؛ ساختمان‌ها با ارتفاع مختلف و نوع نما و میزان آلودگی، هزینه‌های متفاوتی دارد. شاید برایتان سوال باشد که عوامل تاثیرگذار بر قیمت نماشویی چیست و هر یک از عوامل چرا و چقدر اثرگذار هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم فاکتورهایی که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم، مهمترین و اثرگذارترین عوامل بر قیمت نهایی خدمات نماشویی هستند:

روش نماشویی نما

در بخش‌های قبلی، روش‌های مختلف نماشویی را برای شما توضیح دادیم. بدیهی است که انجام هریک از این روش‌ها، تجهیزات نماشویی خاص خود را نیاز دارد و طبیعتاً قیمت هر روش با روش دیگر متفاوت است. از این رو کارشناس مربوطه ابتدا با توجه به وضعیت ساختمان، میزان آلودگی، دسترسی ساختمان و ارتفاع آن روش نماشویی مناسب شما را مشخص می‌نماید. یکی از مهمترین عواملی که قیمت نماشویی را تعیین می‌کند، همین موضوع است.

شهر ساختمان مورد نظر

اشاره کردیم که در مجموعه کفسابی اسدی، امکان اجرای خدمات نماشویی در تهران، نماشویی در کرج و سایر شهرهای ایران فراهم شده است. بنابراین که ساختمان مورد نظر شما در کدام شهر است و قرار است خدمات نماشویی در کدام شهر انجام شود، هزینه های ایاب و ذهاب اپراتور و تجهیزات نماشویی به خدمات نماشویی اضافه می‌شود.  

طبقات ساختمان

واضح است که هرچقدر تعداد طبقات و ارتفاع ساختمان بیشتر باشد، قیمت نماشویی هم بالاتر است. چرا که نه تنها متراژ مورد نظر بیشتر می‌شود، بلکه برای ارتفاعات بالا، روش‌های نماشویی متفاتی لازم است. به عنوان مثال نماشویی با طناب یا همان راپل برای یک ارتفاع مناسب است و برای ارتفاعات بیشتر، لازم است از بالابر استفاده شود. بنابراین ارتفاع ساختمان و میزان طبقات، در هزینه نماشویی اثر گذار است.

جنس نما

یکی از عوامل اثر گذار در انتخاب روش نماشویی و به دنبال آن، قیمت نماشویی، جنس نما است. قطعا نماشویی یک نمای شیشه‌ای با نماشویی نمای سنگی و بتنی، روش‌های متفاوتی دارد و به همین تناسب، قیمت آن نیز تغییر می‌کند.

به عنوان مثال شستن نمای شیشه، به دلیل شکننده بودن آن بسیار حساس است و کاملاً با ساختمان‌های غیر شیشه‌ای مانند سنگی و آجری متفاوت است. از این رو باید اپراتور کاملاً حرفه ای و ماهر باشد. به همین تناسب دستمزد او از یک فرد آماتور متفاوت است.

نماشویی در کرج

تیم کفسابی اسدی آماده ارائه خدمات کفسابی، نماشویی و سنگسابی در کرج و سایر شهرهای ایران است. همین حال تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید و از قیمت نماشویی در کرج مطلع شوید.

نماشویی در تهران

اشاره کردیم که در کلان شهرهایی مثل تهران به دلیل ازدیاد جمعیت و آلودگی های محیطی، نمای ساختمان زوردتر از شهرهای خلوت و کم رفت و آمد، دچار آلودگی و جرم می‌شود. وجود این آلودگی ها به تدریج زیبایی ظاهری ساختمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از جلوه بصری آن می‌کاهد. علاوه بر جرم آلودگی، ممکن است به مرور زمان برخی از قطعات در نماهای آجری و سنگی، از حالت تراز خارج شوند و یا دچار تَرَک، لب پر شدگی یا شکستگی، شوند.

در چنین مواقعی استفاده از خدمات نماشویی می‌تواند یک راهکار مناسب، سریع و کم هزینه (در مقایسه با بنایی و تغییر اساسی نما) باشد که به سرعت می‌تواند تمیزی و زیبایی را به ساختمان مورد نظر شما هدیه دهد.

همه ما می‌دانیم که ساختمان تمیز و زیبا، تاثیر زیادی بر روحیه افراد ساکن در آن و رهگذرانی که ساختمان را می‌بینند دارد. از این رو لازم است که با یک بار نماشویی حرفه‌ای، سال‌ها از تمیزی و زیبایی ساختمان خود لذت ببرید.

خوب است بدانید با استفاده از خدمات نماشویی می‌توانید برای همیشه از مواردی مثل نوشته‌های روی دیوار، آگهی‌های تبلیغاتی چسبانده شده روی سطح نما و دیوارهای خارجی ساختمان، نم، رطوبت، شوره‌های ایجاد شده روی نما، رد باران‌های اسیدی و مواردی از این دست برای همیشه خلاص شوید.

قیمت نماشویی در تهران

کفسابی اسدی به واسطه برخورداری از کارد مجرب و کارشناسان حرفه‌ای در حوزه کفسابی، نماشویی و سنگسابی آماده ارائه خدمات نماشویی در تهران می‌باشد. در این مجموعه امکان اجرای نماشویی ارزان، نماشویی در غرب تهران، نماشویی در شرق تهران و نماشویی در کلیه نقاط تهران فراهم شده است. یک تماس با کارشناسان ما کافیست تا از قیمت نماشویی در تهران مطلع شوید و بهترین و با کفیت‌ترین خدمات نظافت نمای ساختمان در تهران را دریافت کنید.

نماشویی در کرج

اگر به دنبال یک شرکت خدمات نماشویی مطمئن، حرفه‌ای و با کیفیت در کرج هستید، با کفسابی اسدی تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با قیمت مناسب خدمات نماشویی در کرج توسط کارشناسان این مجموعه برای شما انجام شود. تیم کفسابی اسدی آماده ارائه خدمات کفسابی، نماشویی و سنگسابی در کرج و سایر شهرهای ایران است. همین حال تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید و از قیمت نماشویی در کرج مطلع شوید.

نماشویی در کرمان

کفسابی اسدی علاوه بر ارائه خدمات کفسابی، گفسابی سنگ یا همان سنگ سابی و نیز نماشویی در تهران، آماده ارائه خدمات این شرکت به تمامی استان های ایران از جمله کرمان است. برای دریافت بهترین و ارزان ترین خدمات نماشویی در کرمان کافیست با تیم کفسابی اسدی با شماره تلفن 09361834611 در تماس باشید تا اطلاعات کافی درباره قیمت نماشویی در تهران و نیز شرایط استفاده از این خدمات در استان کرمان در اختیار شما قرار بگیرد.

نماشویی و نانو کاری

یکی از فناوری های نوین که در حال حاضر در صنایع مختلف کاربردهای گسترده ای پیدا کرده است، فناوری نانو یا تکنولوژی نانو است. این فناوری در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان و نماشویی نیز پیدا کرده است.

نانو تکنولوژی به طور کلی به معنای توانایی تولید موادی که بتوان آن ها را در سطح مولکولی و اتمی کنترل و مدیریت نمود.  اما شاید برایتان سوال باشد که فناوری نانو در صنعت ساختمان و نماشویی چه کاربردی دارد و نانو کاری چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم نانو یک پوشش حفاظتی برای نمای ساختمان است که مقاوت آن را در برابر خوردگی، باران های اسیدی، ساییدگی، پوسیدگی و سایر عوامل محیطی افزایش میدهد.

به این صورت که پس از اجرای فرآیند نماشویی، از طریق نانو کاری میتوان نتایج نماشویی را ماندگارتر، فواصل بین دو نماشویی را طولانی تر و زیبایی ساختمان را چندین برابر نمود.

برای این کار لازم است در ابتدا نمای ساختمان با روش مناسب شسته شود و پس از خشک شدن اقدام به نانو کاری صورت گیرد. توجه داشته باشید که حداقل زمان لازم برای خشک شدن نما (با در نظر گرفتن تعداد طبقات و مساحت ساختمان) بین دو تا سه روز میباشد. پس از خشک شدن نما، با استفاده از نانوی مخصوص متناسب با متریال به کار رفته در نما، عملیات نانو کاری اجرا میشود.

پیشنهاد کفسابی اشدی به مشتریان عزیز این است که بعد از نماشویی، فرآیند نانو کاری را نیز استفاده کنند تا کیفیت نماشویی و ماندگاری آن بیشتر شود و نیز جلوه بصری زیبایی به ساختمان ببخشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کفسابی اسدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین