در حال بارگذاری فایل ...
اپ کفسابی اسدیدسترسی آسان‌تر
کفسابی پارکت
کفسابی اسدی | کفسابی ارزان با 20% تخفیف در تهران و کرج | تضمین بهترین قیمت با بهترین تجهیزات ایتالیایی

کفسابی پارکت 

امروزه پارکت طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی برای کفپوش ملک خود پارکت را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل بحث زیبایی , نظافت و نگهداری صحیح از آن موضوع بسیار مهمی است.

از کفپوش چوبی و پارکت معمولا در واحد های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود که معمولا هم به صورت پازلی و تکه ای در محل نصب می‌شوند.

ویژگی خاص پارکت چیست ؟

مهم ترین ویژگی گرانیت که باعث شده بیشتر مورد توجه باشد و برای پوشش کف از آن استفاده شود , این است که زیبایی بسیار خاص و چشم نوازی دارد و راه رفتن روی آن نیز بسیار لذت بخش است. پارکت ها معمولا سبک هستند و وزن زیادی ندارند, عایق مناسبی در برابر سرما, گرما و آلودگی صوتی نیز هستند.

باید به این نکته توجه کرد که چون مواد اولیه ای که پارکت از آن ساخته می‌شود, از جنس چوب طبیعی است, نباید در مجاورت رطوبت زیاد و آب قرار بگیرد چون باعث باد کردن پارکت و متورم شدن آن می‌شود. کفسابی پارکت در این وضعیت می‌تواند کمک بزرگی کند و باعث شود که سطح پارکت مجدد صاف و هم تراز شود.

قبل از کفسابی پارکت حتما باید به این نکته توجه کنیم که هیچ گونه آلودگی و زباله‌ای روی سطح پارکت نباشد چون در مرحله کفسابی پارکت می‌تواند مشکل ساز باشد.

دستگاه کفسابی پارکت 

برای کفسابی پارکت از تجهیزات خاص و ویژه‌ای استفاده می‌شود که به سطح چوبی آسیب وارد نکند و در عین حال بتواند زیبایی و جلوه‌ی مناسبی را به سطح بدهد. جنس دستگاه کفسابی پارکت به شدت به اپراتور کمک می‌کند تا با اعمال کمترین نیرو و فشار عملیات کفسابی پارکت را انجام دهد.

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.

قیمت کفسابی پارکت 

قیمت کفسابی و سنگسابی به عوامل مختلفی بستگی دارد , مثلا این که چه نوع سابی انتخاب شود یا متراژ سطح چند متر است.

حتی نوع سنگ نیز در قیمت کفسابی و سنگسابی تاثیر مهمی دارد.

برای اطلاع دقیق از قیمت ها , روی قیمت کفسابی و سنگسابی کلیک کنید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

کلام پایانی 

در نهایت توصیه میکنیم که اگر به تازگی نسبت به نصب پارکت به عنوان کفپوش برای واحد خود اقدام کرده اید , برای افزایش طول عمر پارکت نصب شده حتما نسبت به اجرای کفسابی اقدام نمایید. یا اگر پارکت نصب شده آلوده شده است یا دچار آسیب و شکستگی یا بادکردگی شده است , برای رفع مشکل می‌توانید از خدمات کفسابی اسدی استفاده نمایید.

ما برای اطمینان خاطر شما , تضمین بهترین قیمت + 20% تخفیف را به شما هدیه می‌دهیم! کافیست با ما تماس بگیرید!

*برای مشاوره و بازدید حضوری رایگان از محل شما, می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کفسابی اسدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین