در حال بارگذاری فایل ...
اپ کفسابی اسدیدسترسی آسان‌تر

سنگسابی اسدی | بهترین قیمت سنگسابی در تهران

سنگسابی در تهران

سنگسابی یکی از زیر مجموعه های خدمات کفسابی است که به کمک آن تمام جرم و آلودگی‌ ها از روی سنگ برداشته می‌شود. اگر نگاهی به کف ساختمان چند سال ساخت خود بیندازید، خواهید دید که جرم و آلودگی هایی روی سطح کف موجود است که زیبایی و درخشنگی سنگ ها را تحت تاثیر قرار داده و یا اگر به تازگی کف ساختمان خود را سنگ کرده باشید، ممکن است شاهد تراز نبودن سنگ ها را در برخی قسمت ها باشید. در چنین شرایطی استفاده از خدمان سنگسابی میتواند برای شما یک راهکار ایده آل باشد. در این یادداشت میخواهیم با شما درباره سنگسابی و مزایای آن صحبت کنیم. اگر میخواهید با خدمات سنگسابی آشنا شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر قصد استفاده از خدمات سنگسابی را دارید، فرم زیر را پر کنید و یا با شماره تلفن 09129376801 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.

سنگسابی چیست؟

شاید برای شما سوال باشد که کف سابی سنگ چیست و به چه منظوری انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم کفسابی سنگ یا همان سنگسابی به معنای لایه روبی از سنگ است که از طریق دستگاه ساب زن انجام میشود. این دستگاه میتواند جرم های به وجود آمده روی سطح سنگ ها را از بین ببرد و یا در صورتی که سنگ ها با یکدیگر تراز نباشند، آنها را با یکدیگر هم تراز کند. به طور کلی از دستگاه ساب زن برای هم‌ طراز کردن این سنگ‌ ها، ترمیم حفره‌ ها، از بین رفتن جای مواد اسیدی و لکه‌های سرسخت استفاده می‌شود.

کاربردهای سنگسابی

اگر در یک ساختمان نسبتاً قدیمی زندگی میکنید که کف ساختمان از جنس سنگ است، کافیست نگاهی به سنگ های کف بیندازید. خواهید دید که جرم و آلودگی هایی روی سنگ ها دیده میشود. حتی ممکن است در طول زمان، لکه های نیز روی سنگ های کف ظهور کرده و به مرور زمان ثابت شده باشند. همچنین اگر با کمی دقت به سنگ های کف مراکز خرید، پاساژها، ادارات دولتی و به طور کلی اماکن پر تردد نگاه کنید، متوجه آلودگی، تیرگی و جرم روی سنگ خواهید شد. این لکه ها و آلودگی ها در بلند مدت باعث کدر شدن سنگ میشوند و از این طریق جلوه و زیبایی سنگ را از بین میبرند. اینجاست که خدمات سنگسابی به کمک شما می آید و تیرگی و آلودگی های روی سنگ را از بین میبرد. در ادامه به اصلی ترین کاربردهای سنگسابی اشاره میکنیم:

  • هم تراز کردن و رفع پستی بلندی های موجود در سنگ
  • رفع لک های ایجاد شده مانند لک زباله، لکه های اسیدی مثل آبلیمو و سرکه
  • ترمیم فضای موجود در بین سنگ ها به واسطه شکستگی
  • ترمیم حفره‌های ایجاد شده داخل سنگ
  • رفع آلودگی‌ها و لایه کدر روی سنگ

سنگ سابی چگونه انجام می‌شود؟

این روزها شاهد پیشرفت های بسیار زیادی در صنعت نگهداری و تعمیرات ساختمان هستیم. خدمات سنگسابی نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیشرفت خدمات سنگسابی و به کارگیری تجهیزات جدید برای ساب زدن سنگ های مختلف، روش های جدیدی برای سنگسابی ارائه شده است که با توجه به بودجه مورد نظر و نوع سنگ کف ساختمان، میتوان از آن ها استفاده کرد. در ادامه روش هایی که با استفاده از آنها و البته به کمک یک نیروی کاربلد میتوانید کف ساختمان خود را تمیز و درخشان کنید را به شما معرفی کرده ایم:

  • سنگسابی ایتالیایی
  • سنگسابی نانو (نانوساب)
  • سنگسابی معمولی
  • رزین‌سابی (برای ترمیم سنگ)

معمولاً در حین عملیات سنگسابی، هر سنگ هشت دور ساب زده می‌شود که این کار با لقمه‌ های مختلف دستگاه صورت می‌گیرد. لقمه مهم‌ ترین جزء دستگاه سنگسابی است که ظاهری شبیه به آجر یا صابون جامد دارد. این قطعه به زیر دستگاه ساب‌زنی بسته می‌شود و به کمک آن سنگ دوباره براق و درخشنده خواهد شد. لقمه‌ ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای نتیجه خاصی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. مثلا از لقمه ۴۶ برای از بین بردن پستی و بلندی سنگ و از لقمه ۶۰ برای پر کردن درزها استفاده می‌ شود. در آخر عملیات سنگسابی نیز به کمک لقمه ایتالیایی، سنگ فوق‌ العاده تمیز و براق خواهد شد.

سنگسابی در تهران و کرج

 کفسابی اسدی با سال ها تجربه موفق در زمینه کفسابی، سنگسابی، بتن‌ سابی، نماشویی، موزاییک‌ سابی (تحت عنوان کف سابی در پارکینگ)، کفسابی سرامیک و کاشی، کف‌ شویی آماده ارائه خدمات سنگسابی در تهران و کرج است.

چه نکاتی را برای سنگسابی ساختمان در نظر بگیریم؟

سنگسابی به عنوان یک خدمت تخصصی، ریزه کاری های زیادی دارد. بنابراین لازم است یک فرد کاملاً حرفه ای و متخصص خدمات کفسابی را به شما ارائه دهد. در این بخش نکاتی که لازم است قبل از شروع سنگسابی به آنها دقت کافی داشته باشید را به شما یادآوری میکنیم:

قبل از شروع سنگسابی عمق خراشیدگی ها را بررسی کنید!

قبل از شروع عملیات ساب زدن سنگ، نیروی کف‌ساب باید به عمق خراشیدگی‌ های روی سنگ توجه کند. با گذشت زمان ممکن است سنگ آسیب‌ هایی دیده باشد و آثار شکستگی، حفره و یا خط و شیار روی سنگ مشخص باشد. در چنین شرایطی متخصص کفسابی باید عمق خراشیدگی‌ ها را برآورد کند. در صورتی که در بعضی نقاط ترک‌ هایی با عمق یک تا سه میلی‌متر موجود است، قبل از شروع فرآیند سنگسابی این شکستگی‌ ها باید ترمیم شوند. با ترمیم شکستگی، دیگر لازم نیست عملیات ساب زدن سنگ را تا یکدست شدن سطح سنگ با شکستگی‌ های ایجاد شده روی سنگ ادامه داد و لایه نازک‌ تری از روی سنگ برداشته خواهد شد.

بعد از سنگسابی، هم تراز بودن سنگ ها را بسنجید!

در انتهای کفسابی سنگ ساختمان، حتما لبه‌ سنگ‌ ها باید میزان شده باشند و همه در یک سطح قرار بگیرند. اختلاف سطح جزئی بین سنگ‌ های کف باعث می‌شود علاوه بر ظاهر ناخوشایند، انعکاس نور نیز در سنگ در جهت‌ های مختلف شکل بگیرد و در نهایت سنگ شفاف و براق به نظر نخواهد رسید. بنابراین کف ساب در پایان عملیات ساب زدن سنگ به خصوص در مراکز تجاری که شکل ظاهری از اهمیت بالایی برخوردار است، حتما باید به خوبی از کف بازدید کرده و به ارتفاع لبه‌ سنگ‌ ها دقت کند.

همزمان با اجرای کفسابی سنگ منزل، پساب ها را تخلیه کنید!

پسابی که هنگام سنگسابی ایجاد می‌شود نباید برای مدت زیادی در محل باقی بماند. چرا که خشک و سفت شدن پساب باعث می‌شود روی سنگ باقی مانده و برای همیشه ماندگار شود (حتما تا به حال نمونه هایی از این مورد را بر روی برخی از سنگ ها دیده اید). البته دقت داشته باشید که بعد از جمع کردن پساب، نباید آنها را در فاضلاب تخلیه کنید.

سابِ خیس گمراهتان نکند!

ساب زدن سنگ به کمک دستگاه ساب‌ زنیِ خشک این مزیت را دارد که پودر و گرد و غبار ناشی از سنگسابی توسط دستگاه مکش هوا جذب می‌شوند. بنابراین نمای به دست آمده در هر لحظه، همان نتیجه نهایی سنگسابی خواهد بود. اما در مورد دستگاه های ساب‌زنی خیس و همراه با آب‌ پاشی، به دلیل انعکاس نور در آب ممکن است نیروی کفسابی در مورد نیاز به کفسابی قسمتی از سطح، گمراه شود. به خاطر داشته باشید در ساب زدنِ خیس، سطحی که می‌بینید کمی تیره‌تر از نتیجه نهایی کفسابی است.

از دستگاه سه‌ فاز سنگساب به جای تک‌ فاز استفاده کنید!

در صورتی که کنتور برق شما سه‌ فاز است، از متخصص کفسابی بخواهید ساب زدن سنگ‌ ها را با دستگاه سه‌ فاز انجام دهد. چرا که نتیجه سنگسابی با دستگاه سه‌ فاز قابل مقایسه با دستگاه تک‌ فاز نیست و کیفیت کار بسیار بالاتر است. در حقیقت به کمک دستگاه سه‌ فاز، سنگسابی در مدت زمان کوتاه‌ تر، با کیفیت بهتر و هزینه کمتری انجام خواهد شد.

چگونه تشخیص دهیم سنگ سابی با کیفیت بالا انجام شده است؟

اشاره کردیم که سنگ سابی ساختمان ریزه کاری های زیادی دارد، اما شاید برایتان سوال باشد که در پایان سنگسابی چگونه تشخیص بدهیم که این خدمت به درستی انجام شده است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که موارد زیر را به طور کامل بررسی کنید:

  • کفپوش سنگ در تمام نقاط یکدست و یکنواخت به نظر می‌ رسد و تفاوتی در شفافیت قسمت‌ های مختلف نیست.
  • بندکشی سنگ‌ ها کاملا یکدست است و بین سنگ‌ ها فضای خالی ایجاد نشده.
  • بعد از اتمام سنگسابی، نظافت سنگ‌ها هم رعایت شده و فاضلاب کفسابی نیز از روی کف پاک شده است.
  • گوشه‌ های دیوار به صورت دستی ساب خورده است.
  • پستی و بلندی سنگ‌ ها کاملا از بین رفته است.
خدمات سنگسابی

سنگسابی ارزان یکی از خدمات کفسابی اسدی است که به کمک آن تمام جرم و آلودگی‌ ها از روی سنگ برداشته می‌شود. برای دریافت خدمات سنگسابی و کفسابی یک تماس کافیست.

قیمت سنگسابی | قیمت کفسابی سنگ

هزینه نهایی و قیمت کفسابی سنگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ ترین آن‌ها نوع سنگ و متراژ محیط است. در کنار این دو فاکتور، عواملی مثل روش بکار برده شده در سنگسابی (ایتالیایی، نانو، معمولی و یا …) و شکل فضای کف نیز اهمیت دارند. به این معنا که حتی تعداد زوایا و تعداد گوشه‌ های اتاق نیز در تخمین هزینه تاثیرگذارند. به طور مثال سنگسابیِ یک فضای مستطیل شکلی، بسیار ساده‌تر از سنگسابیِ محیطی چند ضلعی است. در مورد نوع سنگ نیز هر چه جنس سنگ سخت‌ تر باشد، هزینه سنگسابی آن نیز بیشتر خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت کفسابی سنگ در تهران و نیز قیمت کفسابی در تهران همین حالا با ما تماس بگیرید!

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.

سنگسابی تراورتن

سنگ تراورتن از جمله سنگ های زیبا و پرکاربرد در صنعت ساختمان است و از آن در موارد مختلفی مثل نمای ساختمان , کف ساختمان به عنوان کفپوش , پارکینگ و راه پله ها کاربرد دارد. به همین دلیل هم موضوع سنگسابی تراورتن و به طور کلی کفسابی راه پله دارای اهمیت بالایی است.

سنگسابی گرانیت

از سنگ گرانیت هم در موارد بسیار زیادی در ساختمان استفاده می‌شود که دلیل اصلی آن بحث استحکام و مقاومت بالای سنگ گرانیت است. به دلیل گستردگی استفاده از سنگ گرانیت در کف (مثلا در راه پله ها و پارکینگ) , موضوع نظافت و زیبایی گرانیت نیز مطرح است که لزوم استفاده از سنگسابی گرانیت را افزایش می‌دهد.

سنگسابی مرمر

سنگ مرمر خود نوعی سنگ آهک دگرگون شده است که از رگه هایی با رنگ های متفاوت تشکیل شده است که جلوه و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. غالبا به همین علت نیز هست که از این نوع سنگ در کف ساختمان و دکوراسیون استفاده می‌شود. به علت گران قیمت بودن این نوع سنگ , برای نگهداری هر چه بهتر از این سنگ , باید سنگسابی مرمر به صورت منظم و دوره ای انجام شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کفسابی اسدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین