در حال بارگذاری فایل ...
اپ کفسابی اسدیدسترسی آسان‌تر
سنگسابی تراورتن
کفسابی اسدی | کفسابی ارزان با 20% تخفیف در تهران و کرج | تضمین بهترین قیمت با بهترین تجهیزات ایتالیایی

سنگسابی تراورتن 

سنگ تراورتن از جمله سنگ های زیبا و پرکاربرد در صنعت ساختمان است و از آن در موارد مختلفی مثل نمای ساختمان , کف ساختمان به عنوان کفپوش , پارکینگ و راه پله ها کاربرد دارد. به همین دلیل هم موضوع سنگسابی تراورتن دارای اهمیت بالایی است.

ویژگی خاص سنگ تراورتن چیست ؟

مهم ترین ویژگی تراورتن که باعث شده بیشتر مورد توجه باشد و برای پوشش کف از آن استفاده شود , این است که در هوای بسیار گرم , سطح این سنگ کاملا خنک می‌ماند و راه رفتن بر روی آن با پای برهنه حس بسیار خوبی را منتقل می‌کند. به دلیل استفاده زیاد از این نوع سنگ در کف است که توجه ویژه ای به سنگسابی تراورتن در بخش های مختلف می‌شود.

سنگ تراورتن سنگ آهک است که در دسته‎‌ی سنگ های تزئینی و دکوری قرار می‌گیرد. در ایران نیز معادن زیادی از سنگ تراورتن وجود دارد. سنگ تراورتن از رسوب آب های معدنی , در کف رودخانه ها تشکیل می‌شود .

از ویژگی های مهم دیگری که سنگ تراورتن دارد این است که تنوع رنگ بسیار بالایی برای آن موجود است و عملا برای هر نوع سلیقه ای , رنگ سنگ متفاوت وجود دارد و در نتیجه با انجام سنگسابی تراورتن , جلوه بهتری نیز به خود میگیرد.

دلایلی دیگری نیز وجود دارد که باعث می‌شود انتخاب سنگ تراورتن به عنوان کفپوش برای سطح و بحث نگهداری از آن و سنگسابی تراورتن اولویت پیدا کند. مثلا سنگ تراورتن عایق صدا و حرارت است , استحکام و مقاومت بالایی دارد و نصب آن دشواری و سختی بزرگ و عجیب و غریبی ندارد.

از تراورتن در محیط های ساختمانی معمولا در محیط های سر باز استفاده می‌شود , علت اصلی این موضوع این است که هم زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد و هم به خاطر جنس سنگ تراورتن مقاومت بالایی در مقابل بارندگی و عوامل محیطی طبیعی دیگر دارد. به خاطر همین عمر بالا و استحکام فوق العاده است که استفاده از سنگ تراورتن و سنگسابی تراورتن برای نگهداری از آن به این اندازه اهمیت پیدا کرده است

قیمت سنگسابی تراورتن 

قیمت کفسابی و سنگسابی به عوامل مختلفی بستگی دارد , مثلا این که چه نوع سابی انتخاب شود یا متراژ سطح چند متر است.

حتی نوع سنگ نیز در قیمت کفسابی و سنگسابی تاثیر مهمی دارد.

برای اطلاع دقیق از قیمت ها , روی قیمت کفسابی و سنگسابی کلیک کنید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

کلام پایانی 

در نهایت توصیه میکنیم که اگر به تازگی نسبت به نصب سنگ به عنوان کفپوش برای واحد خود اقدام کرده اید , برای افزایش طول عمر سنگ نصب شده حتما نسبت به اجرای کفسابی اقدام نمایید.

یا اگر سنگ نصب شده آلوده شده است یا دچار آسیب و شکستگی شده است , برای رفع مشکل می‌توانید از خدمات کفسابی اسدی استفاده نمایید.

کفسابی اسدی به پشتوانه سال ها فعالیت در حوزه خدمات کفسابی و برخورداری از تیم حرفه ای علاوه بر سنگسابی تراورتن، آماده ارائه خدمات کفسابی در تهران، کفسابی در کرج و کفسابی در شهرهای ایران، کفسابی سرامیک و کاشی، کفسابی راه پله، کفسابی موزاییک، سنگسابی مرمر، سنگسابی گرانیت، کفسابی پارکت و کفسابی ایتالیایی و نیز خدمات نماشویی میباشد. برای مشاوره و بازدید حضوری رایگان از محل شما, می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کفسابی اسدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین