در حال بارگذاری فایل ...
اپ کفسابی اسدیدسترسی آسان‌تر
سنگسابی مرمر
کفسابی اسدی | کفسابی ارزان با 20% تخفیف در تهران و کرج | تضمین بهترین قیمت با بهترین تجهیزات ایتالیایی

سنگسابی مرمر

از سنگ مرمر هم در موارد بسیار زیادی در ساختمان استفاده می‌شود که دلیل اصلی آن بحث استحکام و مقاومت بالای سنگ گرانیت است.

به دلیل گستردگی استفاده از سنگ مرمر در کف , موضوع نظافت و زیبایی گرانیت نیز مطرح است که لزوم استفاده از سنگسابی مرمر را افزایش می‌دهد.

ویژگی خاص سنگ مرمر چیست ؟

مهم ترین ویژگی گرانیت که باعث شده بیشتر مورد توجه باشد و برای پوشش کف از آن استفاده شود , این است که زیبایی بسیار خاص و چشم نوازی دارد و راه رفتن روی آن نیز بسیار لذت بخش است. به دلیل استفاده زیاد از این نوع سنگ در کف است که توجه ویژه ای به سنگسابی مرمر در بخش های مختلف می‌شود.

سنگ مرمر سنگ آهک دگرگون شده است که کانی اصلی تشکیل دهنده‌ی آن کلسیت است و رگه هایی از اکسید آهن , میکا و گرافیت در آن دیده می‌شود که خود این موضوع باعث زیبایی بیشتر آن شده است .سنگ مرمر انواع مختلفی نیز دارد مثل مرمر سبزآباد , کرمان, جوشقان اصفهان, مرمر سبز توران پشت یزد و مرمر خلج خراسان و یزد و بخشی از شیراز و ....

دلایلی دیگری نیز وجود دارد که باعث می‌شود انتخاب سنگ مرمر به عنوان کفپوش برای سطح و بحث نگهداری از آن و سنگسابی مرمر اولویت پیدا کند. مثلا سنگ مرمر باعث ایجاد درخشش بسیار زیادی می‌شود و نظافت و تمیز کردن آن نیز بسیار ساده است . علاوه بر این سنگ مرمر صیقل پذیری بالایی دارد و می‌توان آن را جلا بخشید, سنگ مرمر ضد آلرژی است و گرد و غبار را درون خود نگه نمی‌دارد.

معمولا در موزه ها و اماکن باستانی و قدیمی از این نوع سنگ استفاده شده است که هدف اصلی از استفاده‌ی این نوع سنگ مرمر , صرفا تجملات و نشان دادن قدرت و شکوه شخص صاحب ملک بوده است. این موضوع نشان میدهد که از زمان های قدیم نیز , موضوع توجه به زیبایی ظاهری در ملک و بنا کاملا مطرح بوده است

قیمت سنگسابی مرمر 

قیمت کفسابی و سنگسابی به عوامل مختلفی بستگی دارد , مثلا این که چه نوع سابی انتخاب شود یا متراژ سطح چند متر است.

حتی نوع سنگ نیز در قیمت کفسابی و سنگسابی تاثیر مهمی دارد.

* برای اطلاع دقیق از قیمت ها , روی قیمت کفسابی و سنگسابی مرمر کلیک کنید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

کلام پایانی 

در نهایت توصیه میکنیم که اگر به تازگی نسبت به نصب سنگ به عنوان کفپوش برای واحد خود اقدام کرده اید , برای افزایش طول عمر سنگ نصب شده حتما نسبت به اجرای کفسابی اقدام نمایید. یا اگر سنگ نصب شده آلوده شده است یا دچار آسیب و شکستگی شده است , برای رفع مشکل می‌توانید از خدمات کفسابی اسدی

کفسابی اسدی به پشتوانه سال ها فعالیت در حوزه خدمات کفسابی و برخورداری از تیم حرفه ای علاوه بر سنگسابی مرمر، آماده ارائه خدمات کفسابی در تهران، کفسابی در کرج و کفسابی در شهرهای ایران، کفسابی سرامیک و کاشی، کفسابی راه پله، سنگسابی تراورتن ، کفسابی موزاییک ، سنگسابی گرانیت، کفسابی پارکت و کفسابی ایتالیایی و نیز خدمات نماشویی میباشد. استفاده نمایید.

برای مشاوره و بازدید حضوری رایگان از محل شما, می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

 

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کفسابی اسدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین