در حال بارگذاری فایل ...
اپ کفسابی اسدیدسترسی آسان‌تر
کفسابی موزاییک
کفسابی اسدی | کفسابی ارزان با 20% تخفیف در تهران و کرج | تضمین بهترین قیمت با بهترین تجهیزات ایتالیایی

کفسابی موزاییک (موزاییک سابی) چیست و در چه شرایطی از آن استفاده میشود ؟

شاید برایتان سوال باشد که کفسابی موزاییک چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در شرایطی که موزاییک ها آسیب دیده اند و حس میکنید هیچ راه دیگری جز تعویض موزاییک ها ( که البته هزینه بر و زمان گیر است ) ندارید , موزاییک سابی می‌تواند به شما کمک بزرگی کند که هم در زمان و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

کفسابی موزاییک های حیاط خانه اهمیت بسیار بالایی دارد چون از آن جایی که این موزاییک ها همواره در معرض سرمای شدید و بارندگی هستند , آسیب پذیری بسیار بالایی دارند و اگر کفسابی موزاییک یا موزاییک سابی انجام شود , موزاییک های حیاط کاملا از بین میروند.

مزایای موزاییک سابی 

موزاییک سابی باعث می‌شود که دیگر هیچ فضای خالی بین موزاییک ها وجود نداشته باشد و سطح کاملا یکدست شود.

علاوه بر این تمام آلودگی ها و لک های روی آن را از بین می‌برد و باعث افزایش طول عمر موزاییک می٬شود.در نهایت باعث افزایش زیبایی سطح شده و به آ» جلوه ویژه ای میدهد.

البته توجه داشته باشید که برای موزاییک هایی که دارای لبه های تیز و برجستگی باشند , نمی توانید از موزاییک سابی استفاده کنید. چون باعث می٬شود که موزاییک کاملا آسیب ببیند و از بین برود!

تفاوت کفسابی موزاییک و کفشویی 

اگر هدف شما فقط از بین بردن چرک و آلودگی های روی موزاییک باشد , میتوانید به سادگی از خدما کفشویی موزاییک استفاده کنید که هم از نظر مدت زمان اجرا و هم از نظر هزینه بسیار به صرفه تر است. ولی اگر قصد آن را دارید که پستی و بلندی و فضاهای بین موزاییک را کاملا یکدست کنید و در نهایت یک سطح موزاییکی با بهترین جلوه و کیفیت را داشته باشید , پاسخ مناسب برای شما موزاییک سابی است.

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.

قیمت کفسابی موزاییک

همانطور که میدانید قیمت کفسابی به عوامل مختلفی از جمله مساحت ساختمان مورد نظر، دستگاه مورد استفاده، سطح حرفه ای بودن اپراتور، متریال به کار رفته در کف، میزان آلودگی و جرم های موجود در کف و در آخر میزان درخشندگی و براقیت مورد نظر کارفرما بستگی دارد. از این رو قیمت کفسابی موزاییک و سایر خدمات کفسابی، بر اساس وضعیت و شرایط ساختمان مشخص می‌شود. برای اطلاع از قیمت کفسابی موزاییک و نیز هزینه خدمات کفسابی با دستگاه میتوانید همین حالا با شماره 09361834611 تماس بگیرید.

کفسابی موزاییک در کرج

فرقی ندارد در کرج زندگی میکنید یا در تهران، در هر صورت برای پاکسازی جرم و آلودگی های کفپوش ساختمان خود نیاز به استفاده از خدمات کفسابی دارید. کفسابی اسدی، خدمات پاکسازی و نظافت کف یا به صورت حرفه ای تر، کفیابی موزاییک درکرج را برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان کرجی ارائه میدهد. در صورت نیاز به خدمات کفسابی ارزان قیمت با شماره 09361834611 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کفسابی موزاییک در اصفهان

کفسابی اسدی علاوه بر ارائه خدمات کفسابی، سنگسابی و نماشویی در تهران، آمادگی ارائه خدمات به سراسر ایران را نیز دارد. کفسابی موزاییک در اصفهان یکی از خدماتی است که کفسابی اسدی در استان اصفهان و شهرهای این استان ارائه میدهد. برای اطلاع از هزینه های کفسابی موزاییک در اصفهان میتوانید همین حالا با شماره 09361834611 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کفسابی بتن

یکی از خدماتی که توسط مجموعه کفسابی اسدی با جدیدترین دستگاه های کفساب، انجام میشود، کفسابی بتن است. واقعیت این است که بتن هم مانند سرامیک و موزائیک، پس از مدتی دچار آلودگی میشود و نیاز به تمیز شدن دارد. همچنین ممکن است در طول زمان دچار ترک یا نقص هایی شود، که استفاده از خدمات کفسابی بتن هم برای برطرف کردن نقص های به وجود آمده و هم برای تمیز کردن بتن، توصیه میشود.

اگر قصد داشته باشید کف ساختمان خود را پارکت کنید و متریال سطح مورد نظر از جنس بتن باشد،باید در ابتدا کفسابی بتن انجام دهید. چراکه قبل از هر چیز باید سطح مورد نظر شما صاف و یکدست باشد. واضح است که قطعات پارکت دارای سطح صاف و صیقلی هستند و قرار دادن آن ها روی یک سطح ناهموار، کار صحیحی نیست. پس در این شرایط کفسابی بتن، لازم است.

یکی دیگر از زمان هایی که کفسابی بتن ضروری به نظر میرسد، وقتی است که کف مورد نظر شما به لکه های تیره روغن و یا هرگونه جرم دیگری، آلوده شده و شمما مایلید کفپوش بتنی پاکسازی شود. در چنین شرایطی باز هم استفاده از خدمات کفسابی بتن به شما پیشنهاد میشود.  

برای دریافت خدمات کفسابی بتن میتوانید همین حالا با شماره 09361834611 تماس بگیرید و ضمن اطلاع از شرایط کار و قیمت ها، مشاوره رایگان دریافت کنید.

کفسابی موزاییک حیاط

فرقی ندارد موزاییک را به عنوان کفپوش پارکینگ در نظر گرفته باشید یا کفپوش حیاط، در هر صورت اگر کفپوش موزاییکی شما دچار جرم، آلودگی، ترک، شکاف یا پریدگی باشد، میتوانید برای نظافت و بهتر شدن نمای ظاهری آن از خدمات کفسابی استفاده نمایید. فراموش نکنید که کفسابی موزاییک حیاط، یک روش با ماندگاری بالا برای رفع جرم و آلودگی ها، بهتر شدن جلوه ظاهری حیاط و تمیز و درخشان شدن سطح موزاییک های حیاط میباشد.

چگونه موزاییک را براق کنیم؟

شاید برایتان سوال باشد که چگونه موزاییک های براقی داشته باشیم و یا چگونه موزاییک ها را براق کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم کفسابی کنید!

اگر بخواهیم توضیح دقیق تری در این مورد بدهیم باید بگوییم کفسابی یک لایه نازک از موزاییک را برمیدارد و از این طریق بخش های کهنه و جرم های روی موزاییک پاکسازی شده و نو تر میشوند. همچنین درزها و ترک ها یا همان شکاف های به وجود آمده روی موزاییک ها از بین میرود و همین فرایند مانع نفوذ آلودگی های جدید میشود. از این رو بهترین؛ سریع ترین و البته ارزان ترین روش برای براق کردن کفپوش های موزاییک استفاده از خدمات کفسابی است.

کلام پایانی 

در نهایت توصیه میکنیم که اگر به تازگی نسبت به نصب موزاییک به عنوان کفپوش برای واحد خود اقدام کرده اید , برای افزایش طول عمر موزاییک نصب شده حتما نسبت به اجرای کفسابی اقدام نمایید. یا اگر سنگ نصب شده آلوده شده است یا دچار آسیب و شکستگی شده است , برای رفع مشکل می‌توانید از خدمات کفسابی اسدی استفاده نمایید.

کفسابی اسدی به پشتوانه سال ها فعالیت در حوزه خدمات کفسابی و برخورداری از تیم حرفه ای علاوه بر کفسابی موزاییک، آماده ارائه خدمات کفسابی در تهران، کفسابی در کرج و کفسابی در شهرهای ایران، کفسابی سرامیک و کاشی، کفسابی راه پله، سنگسابی تراورتن ، سنگسابی مرمر، سنگسابی گرانیت، کفسابی پارکت و کفسابی ایتالیایی و نیز خدمات نماشویی میباشد. ما برای اطمینان خاطر شما , تضمین بهترین قیمت + 20% تخفیف را به شما هدیه می‌دهیم! کافیست با ما تماس بگیرید!

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کفسابی اسدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین