در حال بارگذاری فایل ...
اپ کفسابی اسدیدسترسی آسان‌تر

کفسابی در تهران

کفسابی در تهران

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید کف یک فضا را درخشان و زیبا کنید، کفسابی است. کفسابی در تهران معمولاً در دو حالت انجام می‌شود. زمانی که پس از اتمام سفیدکاری به دلیل ریختن مصالح، کف ساختمان کثیف شده و جلوه خود را از دست داده است و یا اینکه چند سال از ساخته شدن یک بنا گذشته و کف ساختمان کمی کدر شده است. در چنین حالتی، کفسابی  بهترین و اقتصادی‌ترین روش برای نوسازی کف ساختمان است. برای دریافت خدمات کفسابی در تهران می‌توانید فرم زیر را پر کنید و یا همین حالا با شماره تلفن 09361834611 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.

اهمیت کفسابی در تهران

در گذشته کفسابی در تهران به عنوان یکی از خدمات لوکس به حساب می‌آمد و افراد شناخت کمی از آن داشتند. اما در حال حاضر به یکی از مراحل ساختمان سازی و نوسازی ساختمان تبدیل شده است. به خصوص اینکه قیمت کفسابی در تهران کاهش پیدا کرده و مشتریان استقبال بیشتری از این خدمات می‌کنند.

کفسابی نه تنها کف را تمیز می‌کند بلکه کلیه روزنه ها را پر کرده و با پوشاندن آنها مانع از نفوذ آلودگی و جرم به داخل روزنه ها می‌شود. از طرف دیگر پس از کفسابی، زیبایی و جلوه خاصی به کف ساختمان اضافه می‌شود که طول عمر زیادی دارد. در یک کلام با انجام این کار، نیازی به صرف هزینه‌های زیاد برای تعویض سنگ یا سرامیک کف ساختمان ندارید.

کف سابی در تهران

 مزایای کفسابی در تهران

کفسابی در واقع به این معناست که سطح خارجی سنگ یا سرامیک صیقل داده می‌شود. با اینکار سطح سنگ تراز شده و کاملاً صاف و صیقلی می‌شود. فرآیند کفسابی توسط دستگاه های مخصوص و پر قدرت انجام می‌شود.

با استفاده از خدمات کفسابی، می‌توان ضمن برطرف کردن مشکلات و نواقص سنگ های به کار رفته در کف، زیبایی آنها بیشتر می‌شود. همچنین کفسابی عمر مفید سنگ را افزایش می‌دهد و شستشو و نظافت کف ساختمان را راحت تر می‌کند.با توجه به پیشرفت دستگاه‌ها و لوازم کفسابی، در حال حاضر خدمات کفسابی در تهران برای کلیه متریال به کار رفته در سطوح امکان پذیر می‌باشد.

 آماده سازی محیط برای انجام کفسابی در تهران

برای اجرای هر فرآیندی نیاز به برخی آماده سازی‌ها دارید. کفسابی نیز از این قاعده مستثنی نیست. قبل از انجام پروسه کفسابی لازم است موارد زیر را رعایت کنید:

  • کف محلی که می‌خواهید کفسابی انجام بدهید را خالی کنید، به عبارت دیگر هیچ وسیله ای روی زمین نباشد.
  • برق مناسب دستگاه‌های کفسابی، معمولاً سه فاز است. به همین دلیل لازم است از وجود برق سه فاز مطمئن شوید.
  • قبل از انجام عملیات کفسابی، کف زمین را به طور کامل جارو کنید تا هیچ گونه خاک، ماسه و مصالح ساختمای روی زمین نباشد.

کفسابی سنگ

 فرآیند کفسابی در تهران

کفسابی توسط لقمه سنگ صورت می‌گیرد، از این رو برای هر مرحله از فرایند کفسابی به لقمه سنگ‌هایی در سایزهای مختلف و همینطور دستگاه‌های مخصوص کفسابی نیاز هست.

افراد حرفه‌ای در حوزه کفسابی، با استفاده از دستگاه ساب زن، فرآیند مربوط به غبار روبی و یک‌دست سازی سطوح را انجام می‌دهند. در عملیات کفسابی، هر سنگ با استفاده از لقمه سنگ‌های مختلف، در حدود 8 مرتبه سابیده می‌شود.

به کارگیری لقمه به عنوان مهم‌ترین قطعه دستگاه ساب زن، می‌تواند نتایج مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال پس از کفسابی با لقمه‌های ایتالیایی، کف زمین درخشندگی و انعکاس خاصی شبیه شیشه به خود می‌گیرد.

اولین و مهم‌ترین مرحله کفسابی، رفع ناهمواری‌های به وجود آمده روی کف زمین است. برای این کار از لقمه‌های 36 یا 46 استفاده می‌شود. در مرحله بعدی برای از بین بردن خط و خطوط ناشی از به کارگیری دستگاه ساب زن، لقمه سنگ نمره 60 زیر دستگاه ساب زن نصب می‌شود.

در آخرین مرحله برای صیقلی کردن کف، از لقمه‌های نرم 120 استفاده می‌شود و در نهایت برای شیشه‌ای کردن ظاهر کف، لقمه ایتالیایی در دستگاه ساب زن قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که دستگاه‌های کفساب در دو نوع تک فاز و سه فاز وجود دارند که البته دستگاه سه فاز از قدرت بالاتری برخوردار است و توانایی بیشتری دارد.

در انجام فرآیند کفسابی در تهران، علاوه بر متخصص کف سابی، به فرد دیگری برای جمع‌آوری آب خارج شده از دستگاه ساب زن، نیاز است. به طور کلی برای تخمین تعداد افراد مورد نیاز برای کفسابی یک ساختمان، به ازای هر 200 تر مربع، دو نفر کف ساب لازم است.

کفسابی سرامیک

کفسابی در تهران برای چه نوع متریالی قابل اجرا است؟

تنوع متریال اجرای کف باعث شده این روزها در ساختمان‌ها شاهد انواع مختلف کف باشیم. سنگ مصنوعی، سنگ چینی، سنگ تراورتن، سنگ مرمریت، سنگ سیاه رگه دار، انواع گرانیت، سنگ صلصالی و انواع سنگ های لوکس و قیمتی.

هریک از این سنگ‌ها را باید با دستگاه خاصی متناسب با نوع آن متریال کفسابی نمود. علاوه بر سنگ دو نوع از متدامل ترین انواع کفسابی، ساب زنی سرامیک و موزاییک است.

 کفسابی سرامیک در تهران

دستگاه ساب زن سرامیک در سه نوع دستگاه کفسابی سه فاز، تک فاز و دستی وجود دارد. دستگاه سه فاز برای سطوح با متراژ وسیع قابل استفاده است و قدرت و سرعت بسیار بالایی دارد. اما دستگاه تک فاز معمولاً برای ساختمان‌هایی با متراژ کم به کار می‌رود، زیرا سرعت و قدرت آن در مقایسه با دستگاه‌های سه فاز کمتر است.

از نمونه‌های دستی نیز در سطوح بسیار کوچک مثل گوشه دیوارهاريال سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شود. قیمت کفسابی در تهران بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود و فاکتورهای مختلفی مثل متراژ، میزان آلودگی و نوع دستگاه بر قیمت تاثیر گذار هستند.

کفسابی موزاییک در تهران

برای از بین بردن روزنه های موجود در بافت موزاییک، رفع آلودگی ها و یکدست شدن خوردگی از سطح موزاییک از روش کفسابی استفاده می‌شود. در کفسابی موزاییک، کلیه ناهمواری ها از بین میرود و سطح موزاییک کاملاً صاف و هموار می‎شود.

از این رو موزاییک‌های دارای سطح برجسته را ساب نمی‌زنند، چراکه این کار باعث از بین رفتن یک لایه از سطح خارجی موزاییک می‌شود. قیمت کفسابی موزاییک نیز بر اساس مترمربع محاسبه می‌شود. البته اگر سطح موزاییک قبلاً ساب خورده باشد، قیمت کفسابی برای بار دوم ارزان‌تر خواهد بود.

کف سابی موزاییک

بهترین کفسابی در تهران

اگر مایلید خدمات کفسابی، سنگسابی و نماشویی را از بهترین کفسابی در تهران دریافت کنید، باید بگوییم تیم کفسابی اسدی انتخاب ایده آلی برای شماست. چرا که کارشناسان تیم کفسابی اسدی با استفاده از به روز ترین دستگاه ها، عملیات کفسابی را در کوتاه ترین زمان ممکن، انجام میدهند. علاوه بر این اپراتورهای حرفه ای این مجموعه از دقت بالایی برای زوایای مختلف کفسابی به ویژه کفسابی استخر و کفسابی راه پله برخوردارند. پشتیبانی از خدمات کفسابی نیز یکی دیگر از مزایای انتخاب مجموعه کفسابی اسدی است.

کفسابی سنگ غرب تهران

یکی از خدمات رایج برای ساختمان هایی که پس از گذشت چند سال از زمان ساخته شدن، دچار جرم و آلودگی شده اند و درخشنگی خود را از دست داده اند؛ کفسابی است. این موضوع برای کلان شهرهایی مثل تهران که میزان آلاینده ها در آن بیشتر است، ضرورت بالاتری دارد. از این رو مجموعه کفسابی اسدی نسبت به ارائه خدمات کفسابی در تهران اقدام نموده است. خدمات این مجموعه شامل کفسابی، کفسابی سنگ یا همان سنگسابی و نماشویی است. خدمات کفسابی در غرب تهران، کفسابی در شرق تهران و سایر نقاط پایتخت توسط مجموعه اسدی امکان پذیر است.

قیمت کفسابی سنگ

همانطور که میدانید قیمت کفسابی سنگ یا همان سنگسابی به عوامل مختلفی از جمله مساحت ساختمان مورد نظر، دستگاه مورد استفاده، سطح حرفه ای بودن اپراتور، متریال به کار رفته در کف، میزان آلودگی و جرم های موجود در کف و در آخر میزان درخشندگی مورد نظر کارفرما بستگی دارد. از این رو قیمت کفسابی سنگ و سایر خدمات کفسابی، بر اساس وضعیت و شرایط ساختمان مشخص میشود. برای اطلاع از قیمت سنگسابی در تهران و سایر شهرهای ایران و نیز هزینه خدمات کفسابی با دستگاه میتوانید همین حالا با شماره 09361834611 تماس بگیرید.

کفسابی در کرج

مجموعه کفسابی اسدی علاوه بر اجرای خدمات کفسابی در تهران، آمادگی ارائه خدمات کفسابی در کرج و نیز ارائه خدمات کفسابی در شهرهای ایران را نیز دارد. از این رو برای دریافت خدمات کفسابی، نماشویی و سنگسابی و نیز اطلاع از قیمت روز کفسابی میتوانید با شماره تلفن 09361834611 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

قیمت کفسابی پارکت

قیمت کفسابی پارکت بر اساس متراژ یا همان مساحتی که قرار است کفسابی انجام شود و نیز میزان درخشندگی مد نظر کارفرما بستگی دارد. موضوع دیگری که در قیمت کفسابی پارکت تاثیرگذار است، سطح حرفه ای بودن اپراتور و دستگاه مورد استفاده برای کفسابی است.

کلام پایانی

در این مطلب درباره کفسابی در تهران و اهمیت آن در جلوه بخشیده به کف ساختمان صحبت کردیم. با پرداخت یک هزینه بسیار کم می‌توانید به جای تعویض سنگ و سرامیک، کف ساختمان خود را درخشنده و زیبا کنید. کفسابی اسدی به پشتوانه سال ها فعالیت در حوزه خدمات کفسابی و برخورداری از تیم حرفه ای علاوه بر خدمات کفسابی در تهران، آماده ارائه خدمات کفسابی در کرج و کفسابی در شهرهای ایران، کفسابی سرامیک و کاشی، کفسابی راه پله، سنگسابی تراورتن ، سنگسابی مرمر، کفسابی موزاییک ، سنگسابی گرانیت، کفسابی پارکت و کفسابی ایتالیایی و نیز خدمات نماشویی میباشد. 

خدمات کفسابی یا دریافت مشاوره رایگان می‌توانید فرم زیر را پر کنید و یا همین حالا با شماره تلفن 09361834611 تماس بگیرید.

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کفسابی اسدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین