در حال بارگذاری فایل ...
اپ کفسابی اسدیدسترسی آسان‌تر

کفسابی سرامیک و کاشی

کفسابی سرامیک و کاشی

واضح است که نظافت یک ساختمان بدون تمیز کردن کف یا اصطلاحاً کفسابی، معنایی ندارد و کفسابی سرامیک و کاشی، بهترین روش برای تمیز کردن و برق انداختن ساختمان هایی است که کفپوش ساختمان سرامیک یا کاشی باشد. این روش نه تنها برای آپارتمان ها و خانه های مسکونی کاربرد دارد، بلکه برای فروشگاه ها و مراکز خرید تجاری، هتل ها، تالارها و مراکز تفریحی نیز میتواند کارآمد باشد. کافیست از یک کفساب حرفه ای سرامیک و کاشی، برای پاکسازی آلودگی های موجود در کف و نیز برق انداختن آن کمک بگیرید، نتیجه کار شما را شگفت زده خواهد. کرد! در این مقاله میخواهیم در رابطه با کفسابی سرامیک و کاشی با شما صحبت کنیم. اگر قصد کفسابی خانه خود را دارید، پیشنهاد میکنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر به خدمات کفسابی نیاز دارید میتوانید همین حالا فرم زیر را پر کنید و یا با شماره تلفن 0219376801 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.  

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.

چرا به کفسابی سرامیک و کفسابی کاشی احتیاج داریم؟

شاید برایتان سوال باشد که کفسابی سرامیک چیست؟ در این باره باید بگوییم همه ساختمان ها پس از کامل شدن فرآیند ساخت، نیازمند تمیزکاری هستند. چراکه پس از تکمیل ساختمان، لکه های بزرگ گچ، سیمان، چسب، رنگ و سایر متریال به کار رفته در ساخت، روی کف ساختمان موجود است که لازم است حتما قبل از تحویل ساختمان و سکونت در آن، با دستگاه کف ساب حتماً تمیز شوند.

همچنین ساختمان هایی که چند سال است از عمر ساخت آنها میگذرد، در اثر رفت و آمد، دچار ساییدگی شده و جلوه اولیه خود را از دست داده اند و یا ممکن است آلودگی هایی از جنس دوده در آن ها نفوذ کرده باشد. در چنین شرایطی سوال اینجاست که چگونه کف سرامیک را تمیز کنیم؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر کف ساختمان از جنس سرامیک است، کفسابی سرامیک انجام دهد و اگر کف ساختمان کاشی است از خدمات کفسابی کاشی کمک بگیرید تا یک ساختمان تمیز، زیبا و درخشنده داشته باشید. در مجموعه کفسابی اسدی، فرآیند کفسابی سرامیک با استفاده از دستگاه ساب سرامیک و توسط اپراتورهای حرفه ای انجام میشود.

به یاد داشته باشید همانقدر که تمیزی داختن ساختمان و فرش ها مهم است، تمیزی کف ساختمان چه در بخش داخلی و چه قسمت های بیرونی آپارتمان، اهمیت دارد. به ویژه اگر ساختمان مورد نظر شما، یک مکان پر تردد باشد، لازم است که به صورت متناوب از خدمات کفسابی سرامیک و کاشی استفاده نمایید. چراکه با استفاده از دستگاه کفسابی سرامیک، به عنوان یک جایگزین برای انواع تِی، جرم‌ و کثیفی به نحوی موثر، بدون نقص، و با سرعت بالا پاک خواهد شد.

لازم است بدانید که کفسابی کاشی و سرامیک، علاوه بر تمیز کردن و برق انداختن کف، برای رفع ترک و شکستگی های موجود در کف و یا تراز کردن کف ساختمان هایی که تراز نیستند، مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربردهای کفسابی سرامیک و کاشی

همانطور که اشاره کردیم، خدمات کفسابی سرامیک و کاشی برای از بین بردن آلودگی ها، نقص های موجود، همتراز کردن کف و در نهایت برق انداختن کف، به کار گرفته میشود. در ادامه میخواهیم بگوییم این خدمات به طور دقیق برای چه فضاهایی استفاده میشود.

خدمات کفسابی سرامیک و کاشی، در ساختمان های مسکونی معمولا برای تمیز کردن سرامیک های بخش کف هال یا همان سالن پذیرایی و کف اتاق هایی که سرامیک برای کفپوش آنها استفاده شده، مناسب است. همچنین برای کاشی های آشپزخانه که به دلیل آشپزی در بلند مدت، دچار جرم گرفتگی و نشستن چربی روی سطح کاشی ها شده اند، کاربرد دارد. علاوه بر این، بخش سرویس بهداشتی و حمام، یکی از فضاهایی است که برای جلوگیری از رشد میکروب و باکتری، لازم است چند وقت یکبار کفسابی شود و به طور کامل تمیز و درخشان گردد.

در ساختمان های اداری، تجاری، مراکز خرید، هتل ها، تالارها و مراکز تفریحی، بخش های پر رفت و آمد که بیشتر در معرض آلودگی، جرم و کثیفی هستند، به خدمات کفسابی نیاز دارند چرا که تردد بالا از یک بخش، باعث ساییدگی و کِدِر شدن آن میشود و در بلند مدت از درخشندگی و جلوه آن میکاهد.

قیمت کفسابی سرامیک و کفسابی کاشی

احتمالاً الان که این متن را میخوانید سوال اصلی شما این است قیمت کفسابی سرامیک و قیمت کفسابی کاشی چقدر و قیمت خدمات کفسابی چگونه محاسبه می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم مانند بسیار از خدمات دیگر، قیمت کفسابی سرامیک، کفسابی کاشی و یا قیمت کفسابی موزاییک، به عوامل مختلفی بستگی دارد و متناسب با دستگاه کفساب مورد استفاده و مهارت های فرد کفساب، تعیین میشود.

به یاد داشته باشید که مدل مدل دستگاه کفسابی سرامیک و کاشی، بر اساس نوع سرامیک ساختمان مورد نظر شما انتخاب می‌شوند. همچنین میزان کثیفی، زیاد بودن درزها و گوشه‌ها و ناهمواری سرامیک‌ و کاشی نیز در تعیین قیمت خدمات کفسابی سرامیک و کاشی تاثیرگذار است. علاوه بر این، مساحت محل مورد نظر نیز، در محاسبه هزینه های خدمات کفسابی مؤثر است. و اما خبر خوب اینکه هرچقدر متراژ و یا تعداد واحدهایی که نیاز به کفسابی داشته باشند، بیشتر باشد، احتمال اینکه تخفیف ویژه دریافت کنید بیشتر است. برای اطلاع از قیمت ها و نحوه محاسبه قیمت خدمات کفسابی میتوانید با کفسابی اسدی با شماره 09129376801 تماس بگیرید و اطلاعات دریافت کنید.

انواع دستگاه کف ساب سرامیک

انواع دستگاه کف ساب سرامیک به طور کلی در 3 دسته زیر قرار داده می شود:

  1. سنگ ساب دستی: این دستگاه کوچک و قابل حمل برای مکان‌هایی که برق ندارند و یا کوچک هستند به‌کار می‌رود؛ برای مثال درزها و گوشه‌های دیوارها یا سرویس‌های بهداشتی.
  2. دستگاه کفسابی سرامیک تک فاز: کفساب تک فاز همان‌طور که از نامش پیداست با برق تک فاز کار می‌مند و نسبت به سنگ ساب دستی قدرت بیشتری دارد. این دستگاه برای کفسابی سرامیک در فضاهایی مانند ساختمان‌های مسکونی، مراکز تجاری کوچک و... مناسب بوده و انتخاب اول کف ساب‌های حرفه‌ای‌ست. این دستگاه با برق خانگی کار می‌کند و همراه با آب یا به‌صورت خشک می‌تواند سرامیک‌ها را بسابد، تمیز و براق کند.
  3. دستگاه کفسابی سرامیک سه فاز: این دستگاه قدرتمندترین دستگاه برای انجام کفسابی کاشی در ساختمان‌های بزرگ است. قدرت بالای این دستگاه به‌خاطر استفاده آن از برق سه فاز است. روش سنگسابی سرامیک با این دستگاه مانند دستگاه‌های ذکر شده است، اما مهارت بیشتری می‌طلبد تا روی موزاییک‌ها حفره ایجاد نکرده و لعاب آنها را نبرد.

مراحل کفسابی سرامیک و کفسابی کاشی

مراحل کفسابی سرامیک و کفسابی کاشی به‌صورت کلی مراحل زیر را شامل می‌شود:

درصورت وجود ناهمواری، ابتدا باید این مسئله را با صفحه‌های مخصوص ساب زنی رفع کرد. میزان تکرار این عملیات به عمق خراش بستگی دارد.

در ادامه روش سنگسابی سرامیک، برای پرکردن درزهای مرحله قبل، پولیش زده می‌شود. در پایان این مرحله پسآب باقی‌مانده قبل از خشک شدن جمع آوری می‌شود تا به سطح نچسبد.

در مرحله آخر دستگاه کف ساب سرامیک را به‌صورت زیگزاگی روی کاشی و سرامیک می‌چرخانند تا کاملا تمیز و براق شود.

مزایای استفاده از خدمات کفسابی سرامیک و کاشی

با وجود انواع مختلف سرامیک، دستگاه کفسابی سرامیک و لقمه‌ها، به‌نظر می‌رسد کفسابی کاشی چیزی از یک هنر کم نداشته باشد. جدا از نوع دستگاه کف ساب سرامیک و کاشی، کمک گرفتن از یک کفساب حرفه‌ای برای انجام کفسابی بسیار مهم است.

چنین افرادی کاملا با ظرافت‌های نحوه ساب زدن سرامیک و روش سنگسابی سرامیک آشنا هستند. برای مثال، آنها به‌خوبی می‌توانند از دستگاه کفساب ایتالیایی استفاده کنند و یک کفسابی شیشه‌ای را برای شما انجام دهند؛ یا اینکه می‌توانند تشخیص دهند که آیا سطح به ضد آب احتیاج دارد یا نه و کفسابی سرامیک با نانو ساب را انجام دهند؛ و نکات ریز و درشت دیگر برای جلوگیری از افتادن حفره روی سرامیک‌های شما و از بین نرفتن لعاب و درخشش آنها.

کیفیت کفسابی سرامیک را چطور تشخیص دهیم؟

برای پاسخ به این سوال بایستی در ابتدا باید ویژگی‌های یک کفساب خوب را تشریح کنیم زیرا با دانستن این ویژگیها نصف راه درباره کیفیت کفسابی رفته اید.

  • کفساب خوب با تجربه است و نمونه کار زیادی در همه جای شهر دارد و می تواند آدرس نمونه کارهایش را در اختیار شما قرار دهد و یا تصاویر نمونه کارهایش را به شما نشان دهد.
  • کفساب حرفه ای قیمت تمام شده کفسابی را همان ابتدا با شما طی می کند و اگر این کار را نکرد، نشان از بی تجربگی اوست.
  • کفساب حرفه ای سوالات و دغدغه های شما را درک می کند و با متانت و حوصله تمام سوالات شما را جواب می دهد.
  • کفساب حرفه ای انواع سنگها را میشناسد و می تواند به لحاظ کیفی برای شما مقایسه انجام  دهد و مشاوره دهد

اما بعد از اتمام کار کفسابی سرامیک از کجا بدانیم کار ما به خوبی انجام شده است؟

  • براقی و درخشندگی تمام نقاط بایستی یکسان باشد.
  • بدیهی است که جرم و چسب و هر ماده دیگری که روی سرامیک است بایستی تمیز و براق شده باشد.
  • اگر سنگ شما درز داشته باشد و توافق شده باشد که با رزین پر شود بایستی تمامی سوراخ ها و درزها توسط رزین سابی پر شده باشد.که این مورد برای سرامیک معمولا با دوغاب انجام می شود.

کارشناسان ما در مجموعه کفسابی اسدی، با بیش از ده سال سابقه، با کیفیت ترین خدمات کفسابی را در تهران و شهرهای ایران در اختیار شما قرار میدهیم و زیبایی و درخشندگی را برای ساختمان شما به ارمغان می آوریم، کافی است با شماره 09129376801 با ما تماس بگیرید.

کفسابی سنگ

کفسابی سنگ که به آن سنگسابی هم گفته میشود، در اصل به معنای لایه برداری از سنگ به واسطه دستگاه ساب زن است. دستگاه سنگ ساب قادر است جرم های به وجود آمده روی سطح سنگ را از بین ببرد. علاوه بر این در صورتی که سطح سنگ ها با هم، تراز نباشد، آن ها در فرآیند سنگسابی، همتراز نماید. به طور کلی از خدمات سنگ سابی برای هم تراز کردن، ترمیم پستی و بلندی ها یا حفره های موجود روی سنگ و از بین رفتن لکه های آلودگی یا رد مواد اسیدی سرسخت استفاده میشود.

کفسابی سرامیک اصفهان

کفسابی اسدی علاوه بر ارائه خدمات کفسابی، سنگسابی و نماشویی در تهران، آمادگی ارائه خدمات کفسابی در شهرهای ایران را نیز دارد. کفسابی سرامیک اصفهان یکی از خدماتی است که کفسابی اسدی در استان اصفهان و شهرهای این استان ارائه میدهد. برای اطلاع از هزینه های کفسابی سرامیک اصفهان میتوانید همین حالا با شماره 09361834611 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کفسابی دستی

شاید شندین اصطلاح کفسابی دستی، در شرایطی که اکثر خدمات کفسابی از طریق دستگاه های کفسابی و با نصب انواع لقمه سنگ، اجرا میشود، کمی عجیب باشد. اما باید بدانید که در برخی موارد، لازم است کفسابی به صورت دستی انجام شود. واقعیت این است که کفسابی دستی فقط در برخی شرایط خاص که امکان استفاده از دستگاه کفساب نباشد، استفاده میشود.

شرایطی را در نظر بگیرید که استفاده از دستگاه های رایج کفسابی، امکان پذیر نباشد، در این وضعیت باید از روش های دیگر برای کفسابی سطح مورد نظر استفاده نمایید. سازندگان دستگاه های کفسابی، دستگاه های کوچکتر و ظریفتری را برای این شرایط تولید کرده اند. این ابزارها معمولاً طوری طراحی میشوند که بتوانند گوشه های دیوار یا قرنیزها را نیز تمیز کنند.

 علاوه بر این برخی کفساب های خلاق نیز را نصب لقمه سنگ های ریز بر روی دستگاه کفسابی، دامنه حرکت این  دستگاه ها را توسعه داده اند به طوریکه دستگاه بتواند سطح مورد نظر را با هر شیب و زاویه ای، ساب بزند.

کاربردهای کفسابی دستی

یکی از کاربردهای کفسابی دستی، اجرای فرآیند کفسابی راه پله، حمام، استخر و سرویس های بهداشتی است. واقعیت این است که راه پله های ساختمان، به دلیل اینکه بیشتر در معرض رفت و آمد قرار گرفته اند، سریعتر از قسمت های دیگر جرم و آلودگی را به خود جذب میکنند و بیشتر از قسمت های دیگر نیاز به خدمات کفسابی دارند.

واضح است که راه پله ها، گوشه ها و زاویه های زیادی دارند و برای اجرای کفسابی نیاز به دقت و حوصله بیشتری است. از طرف دیگر حمام و سرویس های بهداشتی نیز همیشه در معرض رطوبت و تشکیل رسوب؛ آهک و جرم و آلودگی هایی از این جنس هستند.  بنابراین خدمات کفسابی برای این مکان ها در اولویت بالاتری قرار دارد.

فضای دیگری که برخی افراد مایل به کفسابی آن هستند و امکان اجرای کفسابی با استفاده از لقمه سنگ و دستگاه های مخصوص وجود ندارد، بالکن خانه ها است. همانطور که میدانید بالکن اکثر خانه ها به سمت خیابان است و محلی برای رفت و آمد پرندگان و آلودگی، گرد و غبار است. در این شرایط نیز برای کفسابی و پاکسازی بالکن از آلودگی؛ جرم و فضولات پرندگان باید دست به دامن کفسابی دستی شوید.

مساله ای که به وجود می آید این است که در برخی از بخش های فضاهای گفته شده، امکان اجرای کفسابی با دستگاه وجود ندارد و تنها میتوان کفسابی دستی انجام داد.

مزیت های استفاده از کفسابی دستی

تا به اینجای کار در رابطه با فایده و ضرورت کفسابی دستی و کاربردهای آن برای فضاهای مختلف صحبت کردیم. اما شاید برایتان سوال باشد که کفسابی دستی چه مزایایی دارد و قبل و بعد از کفسابی چه تغییراتی را مشاهده خواهیم کرد. موارد زیر مزایای استفاده از خدمات کفسابی دستی هستند:

  • کفسابی دستی هزینه های به مراتب پایین تری در مقایسه با کفسابی از طریق دستگاه های ساب زن دارد.
  • کفسابی دستی، محدودیت استفاده در نقاط خاص و زوایای مختلف ندارد .
  • امکان تعویض لقمه سنگ ها در حالت و شیب خاص، برای جلوگیری از آسیب به سطح یا دستگاه، وجود دارد.
  • دستگاه های کفسابی دستی، کاملاً سبک هستند و اپراتور به راحتی میتواند با استفاده از این دستگاه ها فرآیند کفسابی را اجرا کند.
  • دستگاه های کفسابی دستی، صدای بسیار کمی در مقایسه با دستگاه های بزرگ دارد.
  • کفسابی دستی تنها روش برای ساب زدن در ساختمان های دارای نماهای سنگی است.

قیمت کفسابی دستی

همانطور که میدانید قیمت کفسابی به عوامل مختلفی از جمله مساحت ساختمان مورد نظر، دستگاه مورد استفاده، سطح حرفه ای بودن اپراتور، متریال به کار رفته در کف، میزان آلودگی و جرم های موجود در کف و در آخر میزان درخشندگی و براقیت مورد نظر کارفرما بستگی دارد. از این رو قیمت کفسابی دستی و سایر خدمات کفسابی، بر اساس وضعیت و شرایط ساختمان مشخص میشود. برای اطلاع از قیمت کفسابی دستی و نیز هزینه خدمات کفسابی با دستگاه میتوانید همین حالا با شماره 09361834611 تماس بگیرید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کفسابی اسدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین