در حال بارگذاری فایل ...
اپ کفسابی اسدیدسترسی آسان‌تر
کفسابی ایتالیایی
کفسابی اسدی | کفسابی ارزان با 20% تخفیف در تهران و کرج | تضمین بهترین قیمت با بهترین تجهیزات ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی چیست و سنگسابی ایتالیایی چگونه انجام می‌شود ؟

 

کفسابی ایتالیایی به نوعی از کفسابی سنگ و کف ساختمان گفته می‌شود که باعث می‌شود کف کاملا شفاف و آینه ای شود.

به همین دلیل هم هست که به آن اصطلاحا کفسابی آینه ای می‌گویند چون سطح در حدی شفاف می‌شود که میتوانید تصویر خود و اجسام را روی آن ببینید !

البته باید توجه داشت که کفسابی ایتالیایی در واقع بخشی از مراحل کفسابی است . در پایان مراحل کفسابی اولیه , کفسابی ایتالیایی اجرا می شود تا نتیجه کار نهایی , کاملا با کیفیت و مطلوب باشد .

این مرحله در اکثر  کفسابی های سرامیک و موزاییک انجام می شود و به دلیل زیبایی و جلوه ی خاصی که به سطح می‌بخشد , در بین افراد کاملا پسندیده و جا افتاده است.و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است.

تمامی بخش های مختلف کفسابی ایتالیایی از صفر تا 100 به وسیله لقمه های تمام ایتالیایی انجام می‌شود که کیفیت و مرغوبیت این لقمه ها اثر زیادی در کیفیت کار خروجی دارد. توجه داشته باشید که کفسابی ایتالیایی بیشتر برای مکان هایی استفاده می‌شود که توی چشم باشند و به همین دلیل هم هست که اکثر ستوران ها و هتل ها و همچنین لابی ساختمان ها از سنگسابی ایتالیایی استفاده می‌کنند.

برخی از افراد برای کاهش هزینه های نهایی کفسابی , این بخش نهایی یعنی کفسابی ایتالیایی را از برنامه خود حذف میکنند که این کار به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چون تاثیر زیادی در جلوه و خروجی پایانی کفسابی دارد.

ساب ایتالیایی را می توان به کمک دستگاه ساب سه فاز و یا تک فاز انجامد داد که اگر کار با دستگاه سه فاز اجرا شود خروجی آن بسیار با کیفیت تر خواهد بود.

در نهایت اگر سطح دارای حفره باشد برای کفسابی ایتالیایی می توان رزین سابی را نیز اجرا کرد.

قیمت کفسابی ایتالیایی:

قیمت کفسابی و سنگسابی به عوامل مختلفی بستگی دارد , مثلا این که چه نوع سابی انتخاب شود یا متراژ سطح چند متر است.

حتی نوع سنگ نیز در قیمت کفسابی و سنگسابی تاثیر مهمی دارد. البته در نظر داشته باشید که کفسابی ایتالیایی از جمله خدماتی است که میتواند ارزش افزوده بسیار بالایی برای ملک شما به ارمغان آورد

برای اطلاع دقیق از قیمت ها , روی قیمت کفسابی و سنگسابی کلیک کنید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

کفسابی اسدی با افتخار اعلام می دارد که خدمات کفسابی راه پله با قیمت مناسب ، سنگسابی گرانیت با کیفیت عالی ، سنگسابی مرمر، سنگسابی ، کفسابی در تهران ،  نماشویی ارزان ، کفسابی موزاییک ، کفسابی پارکت، سنگسابی تراورتن،  کفسابی سرامیک و کاشی با بهترین قیمت و کیفیت اعلام می دارد.

کلام پایانی :

در نهایت توصیه میکنیم که اگر به تازگی نسبت به نصب سنگ به عنوان کفپوش برای واحد خود اقدام کرده اید , برای افزایش طول عمر سنگ نصب شده حتما نسبت به اجرای کفسابی اقدام نمایید. یا اگر سنگ نصب شده آلوده شده است یا دچار آسیب و شکستگی شده است , برای رفع مشکل می‌توانید از خدمات کفسابی اسدی استفاده نمایید.

ما برای اطمینان خاطر شما , تضمین بهترین قیمت + 20% تخفیف را به شما هدیه می‌دهیم! کافیست با ما تماس بگیرید! 

*برای مشاوره و بازدید حضوری رایگان از محل شما, می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کفسابی اسدی می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین